Wat wij doen

Consulting & Trading Company , hierna CTC genoemd, is opgericht in 2002 als handels agent schap. Er was een verzoek van diverse bedrijven om deze firma te laten ontstaan, hetgeen gebeurde. De grote kracht van het bedrijf is een enorm netwerk in Europa, wat is ontstaan door 30 jaar lang voor bedrijven door Europa te reizen en contacten te leggen met de grote en kleinere retailers. Verschillende bedrijven waren hiervan op de hoogte en verzochten om voor hen als agent te gaan werken.

Door in een verder stadium nauwkeurig de opdrachtgevers te selecteren heeft de firma een breed aanbod van artikelen tot stand kunnen brengen, zoals gereedschap, innovatieve, groene producten, multi media, en computer gerelateerde producten, dit alles wordt door verschillende opdrachtgevers geleverd.

Het is vooral van belang dat CTC, die in feite als intermediair werkt, het proces begeleid van offreren tot afleveren, en wat nog belangrijker is, de after sales. Zonder een goede after sales gaan vele met moeite opgebouwde contacten weer verloren. Dit is precies waar CTC voor waakt en zeer sterk in is. CTC heeft immers de verantwoording om de klant tevreden te houden voor haar opdrachtgever. CTC staat voor wat er afgesproken wordt en komt dit na overleg met de opdrachtgever ook na. De passie die CTC in het handelen legt en de transparantie van de afspraken zijn kenmerkend voor de werkwijze van CTC. Deze bedrijfsfilosofie van CTC vormt de drijvende kracht en komt tot uitdrukking in snelheid, accuratesse en een sterke band met de Retail partners. De toegevoegde waarde is een jarenlange ervaring met grote retailers in heel Europa, een paar grote namen zijn b.v. Norma, Netto en LIDL in Duitsland, Interspar in Oostenrijk en Wilkinson en Tesco in Engeland. Ook Scandinavië is een gebied waar CTC zijn sporen heeft verdiend.

Fabrieksoverschotten.

Door het enorme netwerk in Europa wordt CTC ook vaak gevraagd om restpartijen van fabrikanten aan te bieden in de retail kanalen. Hierbij wordt per artikel geselecteerd of dit geschikt is voor de retail en of de aanbieding prijstechnisch interessant is voor de consument. Ook in dit segment heeft CTC in Europa een uitgebreid netwerk aan ketens waar deze artikelen aan geboden kunnen worden. De beurzen helpen hier aan mee en de ontwikkeling van de verkoop naar de Oost Europese landen is zeer sterk te noemen.